Kilka słów o Punkcie Serwisowym:
- Serwis Techniczny adidas Training Hardware w Polsce dla reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych jest realizowany przez firmę Bacha Sport.
- Wieloletnie doświadczenie i wykwalifikowana kadra pozwala na szybkie i efektywnie lokalizowanie i usuwanie powstałych usterek.
- Posiadamy ponad 50 tysięcy różnych części zamiennych dla rożnych sprzętów i akcesoriów sportowych.
- 95% usterek usuwamy tego samego dnia, w którym otrzymaliśmy uszkodzony sprzęt.
- Logistyka na każdą rękę. Jeżeli nie jesteś w stanie dostarczyć sprzętu osobiście do punktu zakupu lub bezpośrednio do punktu serwisowego skontaktuj się z nami. Zamówimy dla Ciebie kuriera, który odbierze uszkodzony produkt na nasz koszt. Zapłacisz tylko za przesyłkę do Siebie.
Zakres działań Punktu Serwisowego:
- Udzielanie profesjonalnego wsparcia technicznego autoryzowanym dystrybutorom. Klienci indywidualni powinni się skontaktować w pierwszej kolejności z punktem sprzedaży w celu zgłoszenia reklamacji.
- Serwis jest odpowiedzialny za usuwanie usterek powstałych podczas użytkowania sprzętu sportowego zgodnie z warunkami gwarancji oraz wady, które mogły powstać podczas procesu produkcyjnego lub transportu.
Organizacja Punktu Serwisowego:
- Wyłącznym autoryzowanym Punktem Serwisowym marek adidas Training Hardware, adidas Table Tennis, Reebok Fitness, Reebok Basketball, Body Sculpture, Body Style, Cornilleau, LifeTime Basketball, Impulse, TuffStuff, w Polsce jest firma Bacha Sport.
- Adres Punktu Serwisowego: Bacha Sport, ul. Kozielska 439, 44-164 Gliwice, czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30.
- Punkt Obsługi Klienta jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00.
- Kontakt: tel: 32 302 97 18 email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.