Gwarancja na akcesoria i sprzęt sportowy marki ADIDAS przeznaczony do użytku domowego:
- akcesoria fitness są objęte gwarancją: 12 miesięcy od daty zakupu
- sprzęt fitness jest objęty gwarancją: 24 miesiące od daty zakupu
Co pokrywa gwarancja?
- wady powstałe na wskutek użytkowania
- niewłaściwe złożenie akcesoriów/sprzętu
- nie stosowanie się do zasad bezpieczeństwa
- brak konserwacji użytkownika
- nieodpowiednia konserwacja akcesoriów/sprzętu przy użyciu niewłaściwych preparatów
- uszkodzenia na wskutek jakichkolwiek przyczyn niezwiązanych z jakością (uderzenia, upadki...)
Jak zgłosić reklamację?
- opis usterki najdokładniej jak potrafisz wraz z modelem produktu
- fakturę lub paragon zakupu
- zdjęcia usterki
Ogólne warunki gwarancji i usługi posprzedażne
2. Wraz z przesyłką dostarczany jest list przewozowy, który należy zachować. W przypadku reklamacji będzie on (lub dokument sprzedaży) służył, jako dowód zakupu.
3. W przypadku awarii zakupionego sprzętu podczas użytkowania Klient jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie z punktem serwisowym przy ul. Kozielskiej 439 w Gliwicach,
tel.: 032 302 97 18, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Serwis jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30-15.30.
4. Do punktu serwisowego uszkodzony towar należy wysłać wraz z wydrukowanym, czytelnie wypełnionym i podpisanym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamowany produkt Kupujący wysyła kompletny z całym wyposażeniem (chyba, że po rozmowie z Serwisem podjęte zostaną inne ustalenia) i dowodem zakupu (paragon fiskalny, faktura lub list przewozowy kuriera).
6. WAŻNE: Nie przyjmujemy do reklamacji towarów uprzednio niezgłoszonych telefonicznie.
7. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w regulaminie (kliknij aby przejść do regulaminu)
Lista dodatkowych usług posprzedażnych świadczonych odpłatnie:
1. Serwisowanie sprzętu
2. Konserwacja sprzętu
3. Usuwanie usterek i wad nieobjętych rękojmią lub gwarancją
4. Sprzedaż dodatkowego wyposażenia lub części zamiennych do oferowanego towaru
Aby skorzystać z powyższych usług, należy skontaktować się z Serwisem pod numerem telefonu: 32 302 97 18.