Shop Menu

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

 
Jak zwrócić towar?

Nasi klienci mają możliwość dokonania zwrotu nieużywanego produktu bez podawania przyczyny nie później niż 14 dni od momentu otrzymania towaru.

Odeślij przesyłkę wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres naszego magazynu:

Bacha Sport Sp z o.o.
ul. Kozielska 439, 44-164 Gliwice

Jeżeli na oświadczeniu wskazałeś numer konta, po sprawdzeniu towaru środki zostaną niezwłocznie zwrócone.

Czy muszę płacić za przesyłkę?

Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta.

Odsyłając zwracaną przesyłkę pamiętaj o załączeniu pisemnego oświadczenia odstąpienia od umowy. Wpisanie numeru konta pozwoli nam szybsze przeprowadzenie procedury zwrotu środków. Jeśli chcesz dokonać tylko wymiany towaru, formularz nie jest konieczny, wystarczy numer zamówienia.

Przygotowanie produktu do zwrotu/oryginalne opakowanie?

Odsyłając towar pamiętaj o jego zabezpieczeniu, tak aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Produkt który zwracasz, powinien być w niezmienionym stanie i jeśli to możliwe posiadać oryginalne opakowanie oraz metki.


Prawo do odstąpienia od umowy

1. Konsumentowi przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego.

2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Prawa konsumenckiego, na formularzu dostępnym pod linkiem Formularz zwrotu (kliknij aby zobaczyć) lub w innej formie zgodnej z Prawem konsumenckim.

4. Sprzedający niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy i inny jeżeli został podany w złożonym oświadczeniu) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.

6. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

7. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.

8. Konsument nie ponosi kosztów dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli nie wyraził zgody na spełnienie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy lub nie został poinformowany o utracie przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy w chwili udzielania takiej zgody lub przedsiębiorca nie dostarczył potwierdzenia zgodnie z art. 15 ust. 1 i art. 21 ust. 1. Prawa konsumenckiego.

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

10. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi dokonane przez niego płatności.

11. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

13. Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

a. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedający nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

e. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

f. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

g. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy;

h. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.

Rękojmia

1. Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).

2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).

3. W przypadku umowy z Konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta.

4. Konsument jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może:

a. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny;

b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy;

chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli jednak rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedającego albo Sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, nie przysługuje mu prawo do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

5. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego, przy czym przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

6. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

7. Konsument, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może również:

a. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad;

b. żądać usunięcia wady.

8. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.

9. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

10. W przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, Konsument może żądać od Sprzedającego demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady, jednak zobowiązany jest ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy sprzedanej albo może żądać od Sprzedającego zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego, Konsument jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.

11. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego.

12. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w §5 pkt 10.

13. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.

14. Sprzedający w terminie czternastu dni ustosunkuje się do:

a. oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny;

b. oświadczenia o odstąpieniu od umowy;

c. żądania wymiany rzeczy na wolną od wad;

d. żądania usunięcia wady.

W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta.

15. Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

16. Roszczenie Konsumenta o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi.

17. W przypadku, kiedy określony przez Sprzedającego lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi, Sprzedający odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

18. W terminach określonych w §5 pkt 15-17 Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady fizycznej rzeczy sprzedanej, a jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

19. W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Konsumentowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Odpowiednio stosuje się również do postępowania mediacyjnego, przy czym termin do wykonania innych uprawnień z tytułu rękojmi, przysługujących Konsumentowi, zaczyna biec od dnia odmowy przez sąd zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem lub bezskutecznego zakończenia mediacji.

20. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne rzeczy sprzedanej stosuje się §5 pkt 15-16, z tym że bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.

21. Jeżeli z powodu wady rzeczy Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była następstwem okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i ubezpieczenia rzeczy, zwrotu dokonanych nakładów w takim zakresie, w jakim nie odniósł z nich korzyści, a nie otrzymał ich zwrotu od osoby trzeciej oraz zwrotu kosztów procesu. Nie uchybia to przepisom o obowiązku naprawienia szkody na zasadach ogólnych.

22. Upływ żadnego terminu do stwierdzenia wady nie wyłącza wykonania uprawnień z tytułu rękojmi, jeżeli Sprzedający wadę podstępnie zataił.

23. Sprzedający o ile jest zobowiązany do świadczenia lub świadczenia finansowego na rzecz Konsumenta wykona je bez zbędnej zwłoki, nie później niż terminie przewidzianym w prawie.


Złożenie reklamacji

Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie, zgodnie z polskim prawem posiadają gwarancję producenta lub gwarancję sprzedawcy, w tym przypadku naszego sklepu. Jeśli Twój produkt działa wadliwie lub się zepsuł możesz skorzystać z prawa do reklamacji. Masz prawo do reklamacji rzeczy wadliwej. Możesz skorzystać albo z gwarancji producenta albo z rękojmi. Jeśli chcesz dokonać zwrotu - odstąpić od Umowy lub wymienić towar na inny rozmiar skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?

Prześlij nam:

  • opis usterki, najdokładniej jak potrafisz wraz z podaniem modelu produktu
  • fakturę lub paragon zakupu
  • zdjęcia usterki

Uwaga: w przypadku odstąpienia od umowy lub wymiany towaru na inny rozmiar, prosimy, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta , telefoniczny lub mailowy.


 

 

 
 
 

Gwarancja na akcesoria i sprzęt sportowy marki ADIDAS przeznaczony do użytku domowego:

  • akcesoria fitness są objęte gwarancją: 12 miesięcy od daty zakupu

  • sprzęt fitness  jest objęty gwarancją: 24 miesiące od daty zakupu

Co pokrywa gwarancja?

Gwarancja pokrywa wszelkie wady fabryczne, które są należycie usuwane potem przez serwis adidas Training Hardware. 
Nie pokrywa jednak:
  • wady powstałe na wskutek użytkowania
  • niewłaściwe złożenie akcesoriów/sprzętu 
  • nie stosowanie się do zasad bezpieczeństwa
  • brak konserwacji użytkownika
  • nieodpowiednia konserwacja akcesoriów/sprzętu przy użyciu niewłaściwych preparatów
  • uszkodzenia na wskutek jakichkolwiek przyczyn niezwiązanych z jakością (uderzenia, upadki...)

Jak zgłosić reklamację?

Prześlij nam:
  • opis usterki najdokładniej jak potrafisz wraz z modelem produktu 
  • fakturę lub paragon zakupu
  • zdjęcia usterki

Ogólne warunki gwarancji i usługi posprzedażne

1. Wszystkie produkty sprzedawane w Sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera zgodnie z obowiązującym prawem. 

 2. Wraz z przesyłką dostarczany jest list przewozowy, który należy zachować. W przypadku reklamacji będzie on (lub dokument sprzedaży) służył, jako dowód zakupu.

 3. W przypadku awarii zakupionego sprzętu podczas użytkowania Klient jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie z punktem serwisowym przy ul. Kozielskiej 439 w Gliwicach,
tel.: 032 302 97 18, e-mail: 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Serwis jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30-15.30.

 4. Do punktu serwisowego uszkodzony towar należy wysłać wraz z wydrukowanym, czytelnie wypełnionym i podpisanym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamowany produkt Kupujący wysyła kompletny z całym wyposażeniem (chyba, że po rozmowie z Serwisem podjęte zostaną inne ustalenia) i dowodem zakupu (paragon fiskalny, faktura lub list przewozowy kuriera).

 6. WAŻNE: Nie przyjmujemy do reklamacji towarów uprzednio niezgłoszonych telefonicznie. 

 7. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w regulaminie (kliknij aby przejść do regulaminu)

Lista dodatkowych usług posprzedażnych świadczonych odpłatnie:

 
1. Serwisowanie sprzętu

 2. Konserwacja sprzętu

 3. Usuwanie usterek i wad nieobjętych rękojmią lub gwarancją

 4. Sprzedaż dodatkowego wyposażenia lub części zamiennych do oferowanego towaru


 Aby skorzystać z powyższych usług, należy skontaktować się z Serwisem pod numerem telefonu: 32 302 97 18.

 

Kilka słów o Punkcie Serwisowym:

  • Serwis Techniczny adidas Training Hardware w Polsce dla reklamacji gwarancyjnych i pogwarancyjnych jest realizowany przez firmę Bacha Sport.
  • Wieloletnie doświadczenie i wykwalifikowana kadra pozwala na szybkie i efektywnie lokalizowanie i usuwanie powstałych usterek.
  • Posiadamy ponad 50 tysięcy różnych części zamiennych dla rożnych sprzętów i akcesoriów sportowych. 
  • 95% usterek usuwamy tego samego dnia, w którym otrzymaliśmy uszkodzony sprzęt.
  • Logistyka na każdą rękę. Jeżeli nie jesteś w stanie dostarczyć sprzętu osobiście do punktu zakupu lub bezpośrednio do punktu serwisowego skontaktuj się z nami. Zamówimy dla Ciebie kuriera, który odbierze uszkodzony produkt na nasz koszt. Zapłacisz tylko za przesyłkę do Siebie.

Zakres działań Punktu Serwisowego:

  • Udzielanie profesjonalnego wsparcia technicznego autoryzowanym dystrybutorom. Klienci indywidualni powinni się skontaktować w pierwszej kolejności z punktem sprzedaży w celu zgłoszenia reklamacji.
  • Serwis jest odpowiedzialny za usuwanie usterek powstałych podczas użytkowania sprzętu sportowego zgodnie z warunkami gwarancji oraz wady, które mogły powstać podczas procesu produkcyjnego lub transportu.

Organizacja Punktu Serwisowego:

  • Wyłącznym autoryzowanym Punktem Serwisowym marek adidas Training Hardware, adidas Table Tennis, Reebok Fitness, Reebok Basketball, Body Sculpture, Body Style, Cornilleau, LifeTime Basketball, Impulse, TuffStuff, w Polsce jest firma Bacha Sport.
  • Adres Punktu Serwisowego: Bacha Sport, ul. Kozielska 439, 44-164 Gliwice, czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30.
  • Punkt Obsługi Klienta jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 16.00.
  • Kontakt:  tel: 32 302 97 18  email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 

MOŻESZ BYĆ TAKŻE ZAINTERESOWANY

 

 

 

O nas

Sklep treningsilowy.pl zajmuje sie sprzedażą produktów marki adidas Traning Hardware. Są to produkty z gamy fitness, treningu wytrzymałościowego oraz siłowego.

Adidas zadbał aby produkty były zaprojektowane z myślą o najbardziej wymagających klientach do ekstensywnego użytku personalnego w domu i na siłowni. Czytaj wiecej...

Nasi klienci

Nasi klienci są dla nas najważniejsi i dokładamy wszelkich starań abyście byli Państwo zadowoleni. Życzymy udanych zakupów w naszym sklepie, upewnimy się aby Państwa produkty były wysłane w możliwie najszybszym terminie.

W razie pytań zapraszamy do sekcji poświęconej dla klienta lub kontakt z nami

Kontakt

Adres:
Kozielska 439, 44-164 Gliwice

Mail:
info@treningsilowy.pl

Telefon:
32 302 97 19

Save 30

Dodatkowe rabaty aż do 30% dla zamówień hurtowych.

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dalszych informacji. 

RABAT DO 30%