Drukuj

Gwarancja na akcesoria i sprzęt sportowy marki ADIDAS przeznaczony do użytku domowego:

  • akcesoria fitness są objęte gwarancją: 12 miesięcy od daty zakupu

  • sprzęt fitness  jest objęty gwarancją: 24 miesiące od daty zakupu

Co pokrywa gwarancja?

Gwarancja pokrywa wszelkie wady fabryczne, które są należycie usuwane potem przez serwis adidas Training Hardware. 
Nie pokrywa jednak:
  • wady powstałe na wskutek użytkowania
  • niewłaściwe złożenie akcesoriów/sprzętu 
  • nie stosowanie się do zasad bezpieczeństwa
  • brak konserwacji użytkownika
  • nieodpowiednia konserwacja akcesoriów/sprzętu przy użyciu niewłaściwych preparatów
  • uszkodzenia na wskutek jakichkolwiek przyczyn niezwiązanych z jakością (uderzenia, upadki...)

Jak zgłosić reklamację?

Prześlij nam:
  • opis usterki najdokładniej jak potrafisz wraz z modelem produktu 
  • fakturę lub paragon zakupu
  • zdjęcia usterki

Ogólne warunki gwarancji i usługi posprzedażne

1. Wszystkie produkty sprzedawane w Sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera zgodnie z obowiązującym prawem. 

 2. Wraz z przesyłką dostarczany jest list przewozowy, który należy zachować. W przypadku reklamacji będzie on (lub dokument sprzedaży) służył, jako dowód zakupu.

 3. W przypadku awarii zakupionego sprzętu podczas użytkowania Klient jest zobowiązany skontaktować się telefonicznie z punktem serwisowym przy ul. Kozielskiej 439 w Gliwicach,
tel.: 032 302 97 18, e-mail: 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Serwis jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30-15.30.

 4. Do punktu serwisowego uszkodzony towar należy wysłać wraz z wydrukowanym, czytelnie wypełnionym i podpisanym formularzem zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamowany produkt Kupujący wysyła kompletny z całym wyposażeniem (chyba, że po rozmowie z Serwisem podjęte zostaną inne ustalenia) i dowodem zakupu (paragon fiskalny, faktura lub list przewozowy kuriera).

 6. WAŻNE: Nie przyjmujemy do reklamacji towarów uprzednio niezgłoszonych telefonicznie. 

 7. Szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w regulaminie (kliknij aby przejść do regulaminu)

Lista dodatkowych usług posprzedażnych świadczonych odpłatnie:

 
1. Serwisowanie sprzętu

 2. Konserwacja sprzętu

 3. Usuwanie usterek i wad nieobjętych rękojmią lub gwarancją

 4. Sprzedaż dodatkowego wyposażenia lub części zamiennych do oferowanego towaru


 Aby skorzystać z powyższych usług, należy skontaktować się z Serwisem pod numerem telefonu: 32 302 97 18.